miercuri, 22 iunie 2011

First interview with AnnaDiaz [ by ilikecherrypie. ]

ilikecherrypie. :  buna Anna >:D< !!
AnnaDiaz: buna cherry :*
ilikecherrypie.: sa incepem...ce parere ai despre Starcoins !? crezi ca a fost o idee buna  sau chiar stupida ? :D
AnnaDiaz: eu cred ca a fost cea mai stupida idee de pe tot Pamantul asta. Akum , in starbazaar,majoritatea hainelor tari sunt cu stardolari,iar noi nu putem sa folosim asa-numiti ,,bani de aur"!! :| X(
ilikecherrypie.: imi place caracterul tau.acum urmatoarea intrebare.cati starpoints ai vrea sa ai...si de ce !?
AnnaDiaz: mie imi place sa am multzi starpoints momentan nu am decat 149 de starpoints pe contul meu. As vrea totusi sa am 500 de starpoints ca sa pot cumpara din starbazaar cat de cat
ilikecherrypie.: pai atunci spor la starpoints.sa sti ca nimeni nu a avut peste 500 de sp batand din palme . urmatoarea...intebare: ce firma de pe stardoll iti place cel mai mult !?
AnnaDiaz: firma...pai majoritatea firmelor sunt fakute de o singura fata dar mi-a atras atentia firma voastra pt ca sunteti amandoua si...am vazut ca avetzi deja clientzi
ilikecherrypie.:  multumim.esti o persoana cu un caracter deosebit,Anna!! urmatoarea intrebare... ti-a facut placere sa ai acest interviu ?!da.sau nu ?de ce
AnnaDiaz: da pentru ca imi plak interviurile:
ilikecherrypie.: super.mi-a placut acest interviu .te pup,Anna si sper sa ne vizitezi blog.ul cat si contul meu si al lui SallyMcDonald !papa !! :*:*
AnnaDiaz: paaa >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu