duminică, 26 iunie 2011

Interview with MandyGreenWoman by SallyMcDonald

S: buna mandy
M: Buna sally
S : Imi pare bine ca ai acceptat sa raspunzi acestui interviu
M : si mie.abia asteptam sa am un interviu cu tine sau cherrypie
S: Ok.Ce iti place la blogul nostru?
M: este absolut genial.sunt toate nautatile in el plus magazine ascunse...este super! si ador si scriitorii !
S: Bine.Am pus in el si niste haine gratis. Au ,,functionat"?
M: desigur.absolut toate!
S: Ce parere ai despre Starpoints & StarDolari?
M : pai sa incepem cu starpoints...sunt super.lucruri absolut minunate .... doar nu muncim la albume si scenari idegeaba nu ?!...sii stardollars` pai imi plac sunt super! si starcoins...daca stai sa te gandesti acesti starcoins sunt o binecuvantare de lam Dumnezeu pentru superstar.uri ... haha.deci ele pot vinde haine la 100 sc chiar mai mult... si odata la 2 saptamani ii schimba in sd...super...dar nu si pentru non . ss ...sti tu...
pimpioana : Stiu. O ultima intrebareaca pentru o zi ai fi o Stardoll Royalty,care ar fi primul lucru pe care l-ai face?
M: ooh,sally sunt o multime de lucruri.unul dintre ele este sa am cel mai super machiaj de pe stardoll.altu sa am o casa de invidiad....sa am haine skumpe ...iti dau un exemplu : Andreiuta47 .are o casa/machiaj/haine bestiale !!
M : si sa cashtig trofeul la design
S : Stii ce as face eu? As cheltuii toti banii cat ai bate din palme [[: Multumesc pentru participarea la acest interviu,Mandy. continua sa vizitezi blogul si sa faci starpoints si starcoinsi. Ne mai vedem !
M. : La revedere sally!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu